teorin avklarad

Hallå !!
Nu kan jag ge den goda nyheten att jag kan bli social igen för min teori är avklarad/gjord/passerad/godkänd !!
De senaste två dagarna har jag gått in i en teori-dvala men nu är det klappat och klart , SÅ SKÖNT.
Äntligen ingen stress över det , bara övningsköra , träna , och tyskan.
Här funkar det så att man måste lära sig 1500 frågor utantill typ , sen kommer 70 på provet , detta kanske  låter lätt men det är det inte , bara att göra alla frågor en gång ifall man inte vill sitta dagar o sträck tog några veckor , sen måste man ju kunna alla svar så det tar nån vecka till att upprepa allt haha.
Men nu är det gjort och jag var den enda med 100 % vilket betyder att jag hade allt rätt och fick 40 euro haha.


Lite svårt att se men , en fråga följs alltid av en följd-fråga om den första frågan besvaras fel blir automatiskt följd-frågan fel.
Huvudfrågorna måste ha 80% rätt , följdfrågorna 60%


Idag ska jag ut och springa , sen blir det kör-lektion.

Imorgon börjar jag äntligen övningsköra privat ! skönt slippa dessa lärare hehe.

Skriver nog senare , jag har ju ett liv igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0