steel my darlings

Goodmorning !

Sitter på balkongen , måste säga att min frukost var riktigt braig. Jordgubbar med mjölk !

Kan det bli mer somrigt ?

Ikväll är det inflyttningsfest så måste ladda ner lite musik och sånt.

Tänkte berätta lite om kulturen här ...haha nee men en sak har jag tänkt på , här finns det hor-hus typ överallt , och jag har aldrig hört talas om att någon blibit våld-tagen här ... konstigt ??!

I sverige är det fan något sånt jämt känns det som.




Här är en gata i Wien som är speciellt känd för hoccers , här står de och väntar på jobb , tycker mig kunna se en man-boy där med !


Inne i Wien finns det speciella gator med bara sex-hålor haha.

Här utanför Wien finns det lite här och var.

En halvtimme kostar 100 euro , vet dock inte vad som ingår haha.

Men det konstigaste är nog Amsterdam , där kan man gå på sex-teater alltså folk som ligger på scen! haha och familjer går på sånt.

Sen finns det "burar" alltså en tjej står i en glasbur , en kille går förbi , blir intresserad , hon öppnar dörren så han kan komma in , så ligger dem , det kallas kabinen-sex.

Det kan man göra i Wien med vad jag har hört.

Så en liten beskrivning på kultur-skillnad från Sverige och Österrike haha

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0