Save meee

Tjenare
Sitter hemma med körkorts-teorin och myser till sådär riktigt på riktigt !
Jag skämtar inte när jag säger att första-hjälpen kursen idag var hemsk !! Jag satt 6 h med en 5 min paus , jag höll på att dö där ett tag haha.
Imorgon är det tyska och kör-lektion som gäller , kul då!!
Jag har verkligen ingen motivation i tyskan just nu , för jag är liksom klar med grammatik och sånt just nu ska jag bara snacka på och anpassa språket ...vilket känns som man lika gärna kan göra hemma när man bara är med folk som pratar tyska :P haha


Kom på en rolig sak jag kan dela med mig av.

Idag var vi självklart tvugna att demostrera saker de lärde oss , som framstupa sidoläge M.M.

Så skulle en tjej som var riktigt fet visa , jag satt typ och sov och hade döds-längtan , tittade inte ens.

Sen märker jag att alla som sitter på min sida garvar , så ser jag att hennes röv är bokstavligen i våra faces , och man ser hela röven asså , vi pratar inte ett litet mynt-inkast utan trosor och halva röven stack ut , hon hade lätt kunnat dra av en kabel utan problem , och hon rättade inte till det heller.

Sen stod hon ju på knä med , det gjorde ju bara situationen ännu mer fucked :P haha


Rocket - Goldfrapp

Riktig skön låt , en sån där man blir glad av !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0