Rocka på


Hej alla

Här ligger jag och krålar mig som en ål :P haha.

Jag har så sjuk träningsvärk , ifall man inte sprungit på ett tag så gör man det då är det inte skönt dagen efter...sen körde jag ju ett fys med.

Hmm körlektionen igår var lätt den värsta hittils men jag lärde mig mycket med. Han jag körde med var lärare åt folk i militären , och vi kan säga att det märktes , sjukt sträng...

Idag hade jag mitt första tyska prov , imorgon kommer nästa , så pluggar jag ju teorin såklart med , men det är lugnt vem vill ha ett liv liksom ??

Ingen jag känner iallafall....rock on bara ;)


Kommentarer
Postat av: magdalena

Hej gumman, nej det är Millans jeans som jag har snott:D så det är tyvärr inte mina. eller dina haha men dom kanske ligger i skottland då, det vad en stor hög där med massa av dina saker:P! hur är det med dig bby??fått jobbet på ikea ännu;)?

2010-04-21 @ 18:01:24
URL: http://magdalenaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0