Orka teori


Hello suckers !!
Fortfarande dålig uppdatering ....fortfarande dåligt internet :P
Någon gång under nästa vecka kommer vårt egna internet , SKÖNT !
Vad är nytt då??
Jag har varit på körskolan väldigt mycket , och har suttit med teorin här hemma ... Har mitt teoriprov den 30 april , lite sugit för jag är klar med teorin nästa vecka men då måste jag vänta två veckor innan jag skriver provet , så måste plugga lite varje dag ...not too funny.
Imorgon ska vi ha inflyttningsfest här , hoppas på att det blir roligt , har bjudit en hel del , och lyssna på det här , ifall man har fest här måste man bjuda på saker !! har ni hört nåt så hemskt , att man ska bjuda på mat på en dricka-fest ?? men what liksom , jag sa först neee , då sa dem : Då är man oartig här.
Så dåså mat ska det bli då haha.
Jag har ju min teori på tyska men själva provet kommer jag skriva på eng , och deras översättning suger uppriktigt sagt röv-hål !!
Vi har haft sjukt bra väder här , runt 20 ° men nu verkar det som det ska bli åska eller nåt , vad tror ni haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0