Monster

Hej
Jag har tagit dessa bilder på mig själv , så här blev resultatet
Behöver jag professionell hjälp?


Tjaba !
Blev ingen tyska för mig idag ...var tvungen att stanna hemma och plugga teori och tyska , har nämligen ett stort tyska prov imorgon , pissigt. Måste kunna all grammatik som jag hittils har lärt mig och det tog ju runt 4,5 månader haha. Men det tar vi på en kväll eller vad ;)
Idag ringde de tillbaka från Ikea !! så ska dit och provjobba på Lördag , haha hoppas verkligen inte att jag fuckar upp det nu , är lite rädd att nån ska komma och snacka fet dialekt med mig och jag fattar inget.
Det är så mycket bättre i Sverige man pratar samma vem man än snackar med , inte här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0