lakrits

 

Hejsan

äntligen klar med städning och allt !

Ska snart ut och jogga med Polo hehe han är inte så bra att jogga med , han vill bara sniffa överallt:P

Känner tvek inför vad jag ska göra ikväll , skulle vilja göra något kul men känner samtidigt att jag gärna skulle ta det lugnt haha vad gör man då?

På söndag har jag bokat in mig på första hjälpen kurs.

Seriöst 6 timmar !! annars blir det inget körkort , måste man göra det i Sverige med ?

 


 

 


Hit-varningar!

 

 

  • O.N.E - yeasayer
  • riding solo - Jason Derulo
  • Dont tell me it´s over - Shakira
  • Hero - david guetta feat Novel


 


Kommentarer
Postat av: Matilda

I Sverige går man på en kurs om alkohol/droger som är 3h lång. Dock med 2 pauser som är en kvart långa ungefär.



<3

2010-04-20 @ 16:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0