Körigt att köra pa körskolan ....HA HA



Jag har haft dalig uppdatering igen ! Men som sagt utan internet kan man ju hälsa hem...
Igar började jag min intensivkurs pa körskolan , jag var där ca 5 h igar , pa tva veckor kommer jag vara klar med teorin ...fast ska inte va där 5 h varje dag men atminstone 3 timmar typ sa lite segt , dessutom när jag inte är där sitter jag mest hemma med den förbannade tränings-cdn som jag maste lära mig 1500 fragor fran , pissigt.
Idag ska jag boka mina körlektioner hehe. Alla pratar tyska , väldigt snabbt och de flesta är 17 ar som är där , jag behöver knappast nämna exakt hur kul jag har där ....haha.
Lägenheten är bra dock , trivs fint här . i helgen ska vi ha inflyttningsfest , hoppas inte hela lägenhten blir trashad da :P
skriver när jag kan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0