Inspiration


zara


Motel



rvca


Acne


Hallojsan
Idag gick fyset och springet lite bättre iallafall ! Det var skönt för de tidigare gångerna kändes det inte så bra . Imorgon ska vi springa 3 km istället och inte göra nån fys bara för att se hur det känns att springa mycket , nu springer vi bara 1,5 km det pallar man ju !
Asså jag är så mätt ! jag har ätit 2 ggr idag och verkligen inte en ggr till känns det som haha.
Idag var jag i en ny affär i shoppingcity , asbra var den , hittade ett par snygga shorts som jag tog med hem för de var billiga !
Jag har fått ilning igen i min fram-tand haha , måste använda sensodyne jämt , kommer ihåg att jag först trodde jag hade ett tand-troll men magda sa att det var ilning och då funkade sensodyne iallafall så har laddat upp med en sån ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0