George Gina & Lucy







Maste säga att dessa väskor är grymma verkligen , har bestämt mig för att köpa en nu till sommaren , ska nog fara till Wien och göra det , bäst utbud där !
Är de inte snygga ??




Hello !!
Jag erkänner kass uppdatering men min fina granne kom nog pa att someone tjuvade hans internet , kan inte längre tjuva det kortfattat sagt haha.
Idag var jag pa anställningintervju pa HM. Det var helt ok , vet ju dock inte förrän om 2 veckor ifall jobbet är mitt.
Imorgon kommer de sista möblerna hit YEEY sa snart kommer bilderna pa det nya stället !
Assa Pask , det var en gang i tiden när jag firade pask men nu vet jag inte ... firar ni pask ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0