Fluff

 

 

Sommar-blommigt

från Berschka denim



Hehe då är jag hemma igen (för 4 h sen typ) men jag gjorde pannkakor och pluggade under tiden.
Det var så somrigt att äta pannkakor med sylt på balkongen !! sen har vi typ 24° idag kollade termometern ;)
Hoppas det fortsätter vara så varmt , då ska jag börja gå ut och sola snart !
Springa 3 km gick förvånansvärt lätt , ska nog ta 5 km nästa gång faktiskt , jag kände liksom när jag kom fram att jag hade kunnat fortsätta.
Nu är det bara några dagar kvar till mitt teori-prov så måste plugga det varje dag , imorgon på tyskan ska jag förhoppningsvis få tillåtelse att hoppa nästa kurs och gå direkt vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0