Flamingo

Must haves 2010


 


En hel dag har gått och det känns inte som jag har fått tillräckligt gjort på min plugg del , blir nog att sitta uppe ett tag asså.

Känner mig riktigt redo för att stanna hemma imorgon men jag måste till tyskan för provets skull haha.

Så börjar jag känna stress över så mycket ...jag måste anmäla mig till universitetet här för att skrivas in tar några månader , om jag får jobbet nu så måste jag försöka förhandla fram semester , jag vill ju hem till Sverige ett tag i sommar !

Mitt körkort närmar sig , måste plugga måste köra.

Jag måste fixa med min praktik-plats !

Jag tänkte söka ett till jobb.

Allt detta måste göras , och det går inte snabbt precis.

Jag vet inte , kanske skulle ta och få arslet ur vagnen ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0