färdig

hallo !!
Nu äntligen är det enda som fattas en gardin i köket , fran klockan 10 i morse till nu har vi fixat lägenheten , imorgon kan jag förhoppningsvis posta bilder !!
helt slut är jag , har aldrig haft ryggvärk förut men det har jag nu , fyfan vad jag har lyft och flyttat runt ! men det har gett resultat , det är riktigt mysigt här maste jag säga.

nu har jag 2 veckors ledigehet fran tyskan , pa tisdag börjar jag med körkortet yes . Varje vardag ska jag ga dit i 2 veckor sen är teorin av klarad!! hela körkortet sa de kommer ta 4-5 veckor , hoppas pa det , vore ju inte fel.
Hoppas jag har lite mer ork imorgon för bättre uppdatering! haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0