ej arbetslös


hej på er

Idag har jagäntligen fått jobb !!

Börjar i Maj på Ikea yeeej , riktigt bra jobb , bara lördagar så jag kan fortsätta när jag pluggar mer med.

Man känner sig hemma där på nåt sätt.

Ikväll har jag kör-lektion igen , hoppas det går bättre idag än förra gången , men jag antar inte eftersom det nog är samma tjur-lärare igen haha , man gör sitt bästa mer går inte.

Det jag med har gjort idag är att jag har bokat tid hos läkare , ska kolla alla mina födelsemärken och sånt , jag var ju och solade mycket solarie nåt år när jag var yngre och då måste man kolla sig ofta!

Sen har jag bokat tid hos en till läkare haha får en del gjort nu iallafall.


Kommentarer
Postat av: matilda

Grattis till jobbet :D måste kännas hur skönt som helst gumman <3 lycka till med körlektionen :)

2010-04-23 @ 20:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0