Edddy

hallå !
Idag har jag varit ute på en motionsrunda över några vinfält eftersom vädret är så underbart idag =)
Nu sitter jag och kollar bikinis , tänkte väl köpa två nya till sommaren kanske och en av dem tror jag blir en Ed Hardy ! finns sjukt snygga bikinis från honom , ska dock inte köpa en från Nelly.se som alla svenskar gör utan jag skeppar nog över en från staterna , om jag hitter nån jag verkligen vill så att säga !


Något annat som jag gillar med Ed Hardy är att hans modeller inte ser anorektiska ut , vältränade eller muskulösa var de flesta som jag såg på bilderna. Bra tycker jag.




Vi får väl höras senare , när jag får lite tid över !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0