Brumm-brumm


HM Garden Collection !
Den är inte bara snygg utan helt miljö-vänligt skapad !


 









Hejsan
Kom nyss hem fran teori , hade även 2 kör-lektioner idag , haha säger jag bara , det var andra gangen jag körde bil och vi tränade pa landsväg uppe i bergen alltsa 100 km/h och fett med kurvor. Men men det är bara att le och göra vad de säger.
Imorgon ska jag till tyskan igen , det är den enda gangen den här veckan som jag kan ga pa den sa jag antar att jag kommer fa lite skit , men det skruttar jag i , tre veckor kvar sen försöker jag det stora testet sen om det skiter sig far jag väl ta en extra-kurs da....
Känner att jag har sa mycket att plugga , teori för körkortet , tyska sa att jag vet att jag kommer in pa universitetet efter sommaren , och studieförberedande saker maste jag plugga för att komma in pa rätt utbildning , känns som att det kommer bli en avslappnad sommar eller vad :P
Nu ska jag tillbaka till bilteorin ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0