ankare

Hejsan
nyss hemkommen från en Heurigen ! det var mys , satt på en terass och åt , sen var vi på stan och åt en glass , smarrigt !
Det blir en lugn lördag för min del...Måste upp tidigt imorgon och gå på en 6 h lång första hjälpen kurs , Så om någon av er funderar på att köra en <3 attack snart kan ni ju slå en signal så kan jag komma och återuppliva er !!
Nice vi säger så.
Tänkte visa ett inköp jag är nöjd med , nämligen denna body som kommer från Zara !


Jag orkar inte imorgon känner jag typ , kommer sitta med 40 16 åringar som pratar tyska , jättekul , sen måste man ju säkert demonstrera allt de har visat.

Jag får väl pricka in att gå på muggen vid rätt tidpunkter. haha


Kommentarer
Postat av: New York Catcher

Älskar att ta en glass på våren. Helt plötsligt fick världen en ljusare nyans.

2010-04-17 @ 21:42:49
URL: http://newyorkcatcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0