allgemain

Sommar 2010
from the catwalk



 







Hello
Hemskt sämst uppdatering , Smisk pa mig !! haha men om en vecka eller mindre sa kommer varat tradlösa snabba internet , da kan jag uppdatera nagra ggr om dagen igen hehe.
Jag hade min första kör-lektion idag ...ojj säger jag bara , haha den enda tidigare erfarenheten jag har fran att köra bil är pa parkeringsplats och pa en skogs-väg ! haha
Först fick jag köra pa en lang väg och träna pa att växla om och sa det var ju lugna puckar , sen helt plötsligt säger han "aa nu kör vi höger här" rätt ut pa den stora vägen med sjukt mycket trafik , och hela tiden säger han "lägg i 4" jaha "lägg i 2" Hela tiden som att jag inte var tillräckligt nervös över att köra i en korsning och sen rondell helt utan körvana.
Sen fick jag köra hela vägen tillbaka till körskolan , ganska otippat . men det var ju bara att halla masken , sen pa tyska med , sa mycket pa en ggr haha.
Nu tillbaka till teoritest , och sen till körskolan igen för teori...


Jag hade lite kul at den här bilden :P
Tänkte titta lite mode pa nätet sa kommer den här bilden fram , inte direkt en modebild för mig men whatever det roliga är ...jag är inte bra pa att retuschera men även jag kan se att det har mixtrats enormt kring mag-omradet
haha , allt med denna bild är fult.
Ledsen att vara sa negativ men det finns inga andra bra beskrivningar !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0