Dancar skiten ur mig!

Entertainer??(Då tittar jag hellre på Anna Book igen)
Idag var jag verkligen tvungen att vara hemma från skolan , har haft en underliggande förkylning i två veckor och nu bryter den ut , lovely :P
Imorgon blir det att pallra sig iväg till danssalen igen och ska försöka vara med på allt med. Det är bara att ta en alvedon och le. Det gamla tricket sviket aldrig.
Vet att man inte ska skriva skit om folk som ska vara med i tv-serier innan de ens visat sig men likväl kan jag inte låta bli
Gudrun Schyman ställer upp i LETS DANCE ??!! Det måste vara ett tidigt aprilskoj...Jag kan ju förstå att före detta idoltöntar måste ställa upp för att inte förvinna ur mediaträsket men snälla, politiker?!. Ifall hon tror att feministiskt initiativ eller Vänstern (som gått ner sig enda sen rasse ohly kom) kommer få ett uppskjut kan hon ju ta av sig trikån igen och bespara det svenska folket den naken chocken för det kommer inte bli nån mansskatt iallfall. Fan skärpning Gullan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0