Bring back the good times !

Godafton Sverige
Befinner mig just  nu halvt sovandes i sängen. Är helt slut efter skolan som vanligt med en lätt huvudvärk, halsont, nästäppa :D
Jag saknar sommaren och känslan av att inte ha några bekymmer what so ever. Hade en sjukt bra sommar så blir man slängd in i denna heltidsträning, det är värsta bootcamp för mig hehe.  Ber om ursäkt för att jag slänger in lite casual engelska i allt. Blir så när man bor i Storbritannien haha.
Idag i skolan hade jag först contemporary, sen hade jag balett sen creative/improvisation. Baletten took the best of me I'm afraid. På 90 min hann vi gå igenom två övningar vid srången , ni kan ju fatta då hr många ggr vi var tvungna att göra om allt!
Kan bara säga att det ska bli så skönt med lov om en dryg vecka:D slappa sönder är vad jag ska göra.
Men istället för att deppa ihop över att dansa sönder med en infektion i kroppen väljer jag musik. Min må bra lista ;)
  1. bulletproof - La roux (Ifall du inte hört den här dängan, lyssna sjukt bra)
  2. Remedy - Little Boots (Sjukt skönt synth sound)
  3. face drop - Sean Kingston (inga ord behövs tjockisen kan ju sjunga)
  4. Do it all night - Darius and finlay michael mind remix (har gått hela sommaren brings back memories)
  5. painted windows - Pussycat Dolls (Refrängen sätter sig, Lite partypumper i den actually)
  6. number one - Tinchy and Strider (mm man kan ju låtsas att de sjunger om en själv :P haha ne

Kommentarer
Postat av: dalle

tur att du ursäkta dina engelska inslängningar! haha, kan bara tänka mig huru kmr snacka sen, blanda engelska med östgötska och hederlig västmanländska, fint :)

2009-09-25 @ 16:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0