Absolutely everybody

Should läsa min blogg , har ju tänkt att skaffa en hur länge som helst men man vill ju inte ha en som ser helt B ut.  jag kan säga att om jag hade designat den här själv skulle det se ut som om nån i dansbandskampen gjort den på fyllan!!
Men som tur var så bor ju jag med Robert som visade sig vara en värsting på photoshop:D
Karinfakta
  • Jag kommer obviously från Sverige (Västerås för att vara mer exakt.) Flyttade till Linköping när jag var 16 för att satsa på dans. Bor nu ett år i Skottland och går på Scottish school of contemporary Dance. Har inte bestämt vilket land jag ska till nästa år ;)
  • Brukar kallas Kakan av folk som inte förstår bättre.
  • Jag absolut älskar mac/apple , hatar allt som har med pc/microsoft att göra , skaffa mac eller DÖ!
  • Har hört att jag är utåtriktad när jag känner för det och målinriktad jämt.
  • Shoppar way too much när tilfälle ges!
  • Jag älskar Greys anatomy och Desperate housewifes, jag tål inte Gossip Girl eller The Hills (pallar alltså inte människor med mer pengar än förstånd!)
  • Älskar humorprogram och sånt , tycker inte att idol är dåligt , tycker det är skit dåligt !
Nu ska jag nog sova för jag ska upp tidigt imorgon och dansa. Som alla andra dagar i veckan 27 h i veckan. Kan skriva imorgon exakt hur mycket träningsvärk jag fick ;) Ska nu sova i denna säng =)

Kommentarer
Postat av: Tim

Nice blogg! :D

2009-09-22 @ 23:48:05
Postat av: em

Kul Karin med blogg! Hoppas allt är bra med dig där bort!



Puss Emelie

2009-09-22 @ 23:57:06
URL: http://emsaas.blogg.se/
Postat av: magdalenaQ

välkommen till bloggvärlden!

2009-09-26 @ 13:22:53
URL: http://magdalenaqvarford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0