A solo is a duet with space

Hola !
Ligger just nu och softar hårt i min säng efter en lång dag i danssalen.
Det är vid 7 tiden varje dag som min fritid börjar , med fritid menar jag ligga framför datorn, på skype, sova eller se någon rolig film som jag redan sett 100 milj ggr :)
Det känns som att jag har kört häcklöpning eller något annat mycket ansträngande. vi hade body conditioning idag som varje mån+tis (fett med fys) och vi gjorde ett extra varv på den idag. sen hade vi alla vanliga danslektioner såklart. Så har jag även turen att bo uppe på ett berg typ så man går rätt uppåt i 3 km yeah feels great ! (och tro inte att du vet vad en backe är om du bor i Sverige föreställ dig en alp, så har du backarna här haha)
Bara några dagar tills Sverige YES :D ska bli så skönt!
Hoppas västeråsarna som vet vilka de är kommer ihåg att de SKA ut med mig på lördag ;)
Börjar man se en muskel på min arm eller ;) haha nej, men jag har faktiskt blivit jätteduktig. Kommer tidigare varje dag till skolan för att köra situps+armhävningar och sånt. Har även bytt ut typ all min mat mot sallad och kyckling (kommer dock inte äta en enda nyttig sak på lovet :D)

Kommentarer
Postat av: Sandra.H

Snygging ;) , jag saknar dig =)

2009-10-18 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0