A half night out in Dundee !

Gårdagen flöt inte alls bra för mig , sjukt tråkig dag i skolan , dansade bara samma saker som vi gjort nu sen vi började , vill ha nytt material nu , ska bli så skönt efter nästa vecka när man har blivit assesed(utvärderad). Då blir allt nytt efter höstlovet I hope.
Planerna för kvällen var lösa från början men bestämde mig för att hänga med Robban och Tim till en pub. Var där ett tag. Jag hade ganska trevligt satt och snackade med Robban och Tim så kommer plötsligt en 35 årig typ flint indie och sätter sig bredvid mig. Jag bara okej nu har jag satt min sista potatis typ. Verkligen en vidrig människa. Pallade inte trycket efter att risodlarnörden fattat att jag inte kunde vara mindre intresserad av hans byxsnok köpte jag onyttig mat och gick hem:P

Ska göra som alla andra boring blogers bara för att,  och visa kvällens outfit yeah ;)

  • Kavaj från Tiger
  • Klänning från Indiska
  • Skärp i midjan från Zara
  • nätstrumpbyxor o allt krimskrams från Primark
  • Skor från streetstyle Tror jag det heter haha

 

Japp så såg jag ut , hoppas du tittat noga nu ;)

Planerna för idag är ut och springa några km med Laura :) Sen hem och duscha gå på stan och köpa en present till min lillasyster b.l.a , med Laura. Sen har jag visst lovat henne att göra en nyttig middag ikväll. Så ser min dag ut.

have a nice one !! Love

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0