Supertrött med superångest.

Kom hem för ett tag sen och satte mig framför datorn. Stör mig på att jag inte kan skypa härifrån Sverige väldigt mycket. Har spenderat dagen hos frisören , Det blev bra , ser dock ingen större skillnad haha. Men har ju mycket snyggare toppar nu då. Kvällen utgick från Breeds lägenhet. Kollade på idol och NHL från sthlm med honom dalle och danne hehe och jag titta på NHL haha vilket skämt. Satt väl mest och störde de som faktiskt ville se hah. Jag lovar att om du ska spela där kommer jag titta hela tiden ! 
   Tanken var att vi skulle gå ut men jag pallade inte. Har så mycket att tänka på. Måste snart bestämma mig för var ja ska nästa år och det är svårt för jag vill så många saker. Önskar att jag kunde dela på mig. Det går ju tyvärr inte så måste välja. Får ta en rejäl tänkare över det hehe. Men vet att jag inte vill vara utan dig.
    Imorgon bär det av till sthlm och shoppa lite, på kvällen hoppas jag på filmkväll med godis och chips! 
GODNATT
Tänker på dig!
/Karin

Kommentarer
Postat av: dalle

de blir nog NHL ikväll också! :) haha, neejdå, får väl se vad som händer och sker! Chips OCH godis, du har inte lite krav du :P

2009-10-03 @ 13:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0