Shopping Lördag

Jag vaknade vid nio i morse , tio svensk tid då. Gick upp fixade mig , brände mig på locktången , på foten fick värsta blåsan :( Gick ner på stan och stötte på de andra svenskarna, vi gick runt o tog en fika också , jag testade en god muffin , så satt vi där i typ över en timme och snackade om livet haha , men det var trevligt =)

Här var dagens outfit då =)

Ser fram emot nästa vecka yes yes , får besök. Vet inte än vad jag ska göra ikväll , ekonomiskt sett så gör jag nog rätt i att rulla tummarna hemma haha. Var på Zara och köpte en kavaj idag , den var sjukt snygg om man säger så =)

Den här bilden är från i somras tagen i min trädgård, saknar sommaren som fan , den här sommaren var lätt den bästa någonsin , vill ha den tillbaka ! Det enda jobbiga med nästa vecka är att på måndag har jag två creative klasser , ja tycker en är tortyr haha, jag kommer få reda på hur min assessment gick och det kan ju bli hur som helst.

Trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0