Rhytm divine

Hejsan
Sitter hemma i min säng och känner mig lite sliten. Har varit en lång dag i skolan. Vi hade fys utomhus idag och det var inte skönt någonstans. Hade också trum lektion. Det är ganska svårt med trummor måste jag säga.  Våran lärare är också en skön figur. Har dreads ner till baken och kommer in och petar sig i näsan. Sen när man väl börjar komma igång är han sträng och typ säger att "förstör" om man inte håller takten och sånt haha. Var lite rädd när han gick förbi. Höll på att tappa trumman hehe.
Ikväll ska jag på en föreställning som är på min skola, det finns en jättefin scen där med ljus och sånt. Det är fjärdeårets elever som ska göra något så det ska bli kul att se det !

Tror att jag i ett tidigare liv har varit hiphoppare, zigenare, muslim och björn ! Ser ni likheten eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0