Real musclepain !

I morse vaknade jag upp med rejäl träningsvärk i röven och låren , ryggen haha. Jag gick ner på stan och väntade på bussen. Då ser jag de andra svenskarna komma gåendes , Så jag tänkte att jag joinar dem med att promenaera dit istället. Alltså det tog typ 45 minuter att gå dit minst och då gick vi väldigt raskt kan jag säga haha, var blöt när jag kom fram var tvungen att ta av mig en av mina tröjor och kunde inte använda den mer för den var "nytvättad". Ush ja, sjukt jobbigt var det i skolan med , hade balett med Kim , hon är lätt den strängaste läraren vi har. Stod seriöst och skakade vid stången för jag var så utmattad. Dessutom så har hon rätt udda sätt att ge tillrättavisningar , fick min hästsvans nästan avdragen idag haha , det gjorde lite ont ! Jag fick höra idag att Contemporary dancers are just a group of thick people who tries to answer questions nobody cares about anyway
! haha så That is me ;)

Längtar efter helgen alltså , men då har jag också saker att göra , en uppsats och ett solo och lite andra grejer. På fredag ska jag bli utvärderad på tidernas tråkigaste dans, beware ! Måste även säga att jag fick ett mail idag som var det finaste jag nånsin fått så tack för det <3

See you =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0