Ready for the weekend !

Min träningsvärk blir värre! kan inte gå ordentligt längre, har taggit en alvedon o ligger i sängen , är död. Imorgon ska jag ha min assessment, vilket betyder att min lärare ska filma när jag dansar sen utvärdera och sätta betyg på det jag gör. Gick till skolan idag med. Tog 55 min powerwalk att komma fram till sports campus , usch svårt att tro att alla som går där sportar haha. Är så redo för helgen och lite vila , har doc skolarbeten jag måste ta tag i då men bara att få slippa träna två dagar blir nice värre. Ska snart börja plugga tyska också, om mina planer på att dansa i Österrike nästa år går igenom måste jag tyvärr kunna det äckliga språket hha.
Kommer ihåg att sara tog denna bilden innan vi skulle ut på platens nån gång :P Det var tider det haha
Tycker reglerna för poolen vi har på sports campus e väldigt roliga, man kan ju undra vad man får göra i den där poolen alltså haha. Men aa safety först ungar ! Jag skulle som ex inte palla o ta med en tumstock till skolan för att mäta hur djupt det är där jag ska simma haha.
Simma lugnt så hörs vi snart over and out

Kommentarer
Postat av: M

Du är jävligt bra på att blogga, Karin!

2009-10-15 @ 21:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0