Let it guide you, purify you, dreams will find you.

Hejsan
Jag är ledsen för min dåliga uppdatering , mitt internet i v-ås är nämligen tragiskt. Jag tycker iallfall det är så skönt med lov. I lördags var jag i Stockholm , vilket var riktigt nice. Blev en del shopping . Jag gick även och tittade på utställningen om Titanic. Älskar ju filmen så kände att jag var tvungen att se utställningen. Riktigt bra grej. Se den ifall ni ska göra något mer kultiverat än att shoppa haha. 
Köpte denna sjukt snygga mascara från Helena Rubinstein. Den finns på Kicks b.l.a. kostar 300 kronor. Den var ett måste när jag såg den här snygga designen ;) Den andra bilden är från Mango där jag köpte en hel del kläder  i helgen. Köpte det linnet som är på bilden sjukt snyggt, kan bara säga att jag äskar Mango.
Färgade mitt hår i Fredags. Verkligen på tiden , så håret känns mycket fräschare. Ska väl dokumentera det snart också kanske. Sitter faktiskt och tänker på hur det går för pojkarna hemma i lägenheten i Skottland. Hoppas ni har det bra!
Nu ska jag dra. Har en date med dessa! Har redan varit ute och gått och gjort lite styrketräning idag men har det här roliga kvar haha. Lyssna på den här om ni inte redan hört den!
Million Stylez - Superstar
One apple a day keeps the doctor away
/ Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0