Hungry eyes !

Hej där
Jag ligger och halvsover i sängen, lyssnar på Dirty dancing soundtracket (sörjer fortfarande Patrick Swayse)
tänkte bara att jag är tvungen att berätta hur dåliga flygtider Ryanair har! Kom till Skottland typ midnatt igår. Då var planet en timme sent så alla tåg till Dundee hade slutat gå , fick ta en taxi hela vägen , orka haha. Kommer utanför min port vid två på morgonkvisten, sa tack till taxi-chaffisen när ja hör värsta smällen.
Då är det värsta pundaren som försöker slänga en järn vas på mig från fjärde våningen ! Så mystiska människor i det här fuktiga landet ! Sov inget bra heller för min telefon väsnades hela tiden haha. Hade jobbig fys följd av ballet. Väntar med spänning på hur mina lår kommer kännas imorgon hehe.
Ont plan ! (dessutom alltid turbulens när man flyger med dig)
Ibland känner jag mig mycket mer upplagd för den här slags dansen haha
Jag vann tio kronor på triss när jag var hemma i Sverige haha
PLÖTSLIGT HÄNDER DET , trist
Ska sova nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0