Horror day of the year !

Lördag igen då. Vaknade onödigt tidigt i morse. Har gått runt lite och varit överflödig men ska väl snart dra mig ner mot stan och shoppa lite. Mitt kylskåp är pretty tomt.
Ikväll är det Halloween då, blir förmodligen så att jag klär ut mig ikväll. Det blir lätt första gången sedan jag var elva som jag klär ut mig haha. Men det är ganska stort här faktiskt så man skämmer inte ut sig så hårt.
Igår var jag på en till föreställning av fjärdeåret på min skola. Det var mycket bättre på torsdagen. Var i stort sett bara tre delar jag gillade igår. Ska inte regissera något som de gjorde men jag kan säga att det fanns moment där sömnen var nära.
Måste utdela dagens tistel till CSN ! Jag vill ha mitt bidrag! Vilka käpp kineser som måste jobba där alltså. Hoppas ni bränner er på min tistel , STORT INFEKTERAT SÅR PÅ ER!
Mm det var nog allt jag hade att säga , skönt att avreagera sig ibland haha.
Lyssnar på
The spell - Alphabeat

Kommentarer
Postat av: Tim

Hahah stort infekterat så på er! Klockren :P

2009-11-01 @ 01:35:02
URL: http://hurfanhamnadejaghar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0