Give me some sugar !

 

Cheers !

Idag har varit en helt descent dag helt enkelt. Tog en powerwalk till skolan på drygt en timme. Tränade runt hela dagen hehe. Hade värsta AHA moment , jag har nämligen en tendens att falla ur mina piruetter så fort jag ska göra en dubbel men fick idag höra att vikten måste vara mer framåt , och Vips så var en dubbel piruett med högerben fram nemas problemas. Älskar såna stunder när man inser hur något ska vara. Tråkigt bara att jag inte fick uppenbarelsen tidigare haha.

Jag vill  bara att veckorna ska flyga fram nu , ge mig jul , och mys och allt , den här julen har jag på känn kommer bli grym , yes I do. Jag kommer ha så kul , hoppas på att åka skidor , och mysa uppe i bergen , sounds like a plan to me.
Önskar att jag bara kunde stanna i min säng hela kvällen nu, men det blir inte så måste till tesco snart och köpa sallad.
Började med tyska idag haha , joo men det hade ju kunnat gå sämre. Det ska nog gå bra iallafall.
Guten nacht på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0