Finally !

Äntligen ännu en vecka av livet avklarad...egentligen är det väl stört att man vill att tiden ska gå fort när man går närmare mot slutet då haha oj lite väl djupa tankar här maybe. Iallfall så hade jag min assessment idag, det kändes helt ok får väl höra nästa vecka vad dear Lisa tyckte om det haha. Hon följer skolans svarta dresscode mycket hårt, men inte bara det , hon gillar inte heller hår i ansiktet eller tights som sitter vid höfterna, jag hade nämligen mina tights på höfterna idag men då kom hon o drog upp dem över midjan sexigt värre ;).

Hörde jag en skål ?? Lambo hej njaa tvek den här helgen på om det blir någon skål. Känner mig lite sleeten haha. Ska iallfall ner på stan ett tag imorgon och shoppa lite stuff =). Ikväll drar jag nog till tescon som e öppet dygnet runt och köper french fries , lägger mig och drar igång en skön rulle , det är livet ibland faktiskt ! (iallafall när det är mathets på min skola och man annars bara äter sallad och soppa haha) Bilden ovan är från Österrike i somras ! längtar tillbaka , bilden nedan visar att man som turist kan hitta mycket roligt att göra i skottland bara man kommer ut och gör lite utflykter , Man ser ju här hur glada Jessica och Mckenzie är över att ha hittat något hak.

 

Alla vet ju att man kan golfa här men om man vill kombinera sin vistelse med andra "nöjen" så finns möjligheten, halva priset om du är mellan 18-24 långt hår och skitsnygg kropp, skynda ;) haha

on replay på min ipod just nu

confusion girl - Frankmusik

never forget you - Noisettes

hometown glory - Adele


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0