Obsessed

Hallå där
Vet att jag har uppdaterat mycket dåligt. Men det finns en väldigt bra anledning till det , fast det tänker jag inte säga här iallafall hehe. I helgen så var en utgång planerad, här ser ni oss ha lite förkrök hemma hos oss. Vi tänkte dra ut på the union som är ett ställe enbart för dem som går på dundee college. När vi väl kom dit så fick vi inte komma in för att jag och robert har inte skaffat oss studentkortet med foto. SÅ kul var den kvällen , sen blev jag sjuk på natten också så det var ju kul.

Här ser ni vattnet , låter konstigt men jag glömmer alltid att jag bor vid havet nu haha. Jag minns det då och då när jag ser vattnet på väg någonstans.
Jag ska berätta något som är riktigt jobbigt med att gå på en utbildning där man bara tränar. Ifall man är sjuk så missar man sjukt mycket, jag kan ju inte dansa ikapp hemma det jag missade i skolan hehe som man kan plugga ifatt saker hemma. SÅ imorgon ska jag gå till skolan även fast jag har typ en blåsa i min hals. mycket ont mycket smärta , jag är arg ilsken över min hals!

Sjukt kul att man köpt lycra leggings , sen går man ner på stan och märker att de är genomskinliga ! lycra leggings ska ruttna i källare och dö haha.
Lyssnar just nu på
Replay - IYAS
break your heart - Taio Cruz
obsessed - Mariah Carey
memories - David Guetta

Kommentarer
Postat av: magdalenaQ

fan va nöjd du du måste av? jag skulle fan gråta. av lycka då så klart;)

2009-11-02 @ 20:04:11
URL: http://magdalenaqvarford.blogg.se/
Postat av: ketti

det där är väll fint? :)

2009-11-06 @ 00:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0