Fight for this love

Idag hade jag en jätterolig modern klass med Laura , hehe ohh jättekul var den, fick verkligen ta ut och köra till skillnad från Lisas tråkiga klasser där man bara står och gör teknik övningar !

Är glad också för att min assessment tydligen gick bra , behöver inte göra om den iallfall, så får se senare vilka score jag får , men det var ganska många som var tvungna att göra om det så är glad att jag slipper det. 

Det här är min hund , för mig är hon världens bästa , hon har vart min bästa vän sen jag var åtta år. Jag saknar henne , lilla gumman Förresten så börjar jag läsa tyska två ggr i veckan från och med nästa vecka hehe hur ska det gå.

 

Lyssnar just nu på

Cheryl Cole - Fight for this love


Kommentarer
Postat av: Petra

Det verkar som du har det bra där borta! Härligt!



Fin blogg du har! :-)

2009-10-19 @ 20:15:05
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0