Molnigt asss....


God kväll
Börjar inse att mitt lov snart är över. Vilket suger mücket hört. Tiden passerar alldeles för fort när man har roligt. Om montag reser jag tillbaka till skottland och vardagslivet. Har iallfall fatt mycket gjort under veckan. Har sett tre potentiella skolor for next year haha inte skottland one more year asss. pallar inte trycket där (det obefintliga trycket). Men vissa speciellt en av dessa skolor verkar mycket lovande blir att vänta och se.


Den här kvällen ska spenderas med mat (som inte lagas av mig) och vin.
Hörs snart när jag har mitt skype igen !


Kommentarer
Postat av: dalle

helt störd bild. photoshop? :S

2009-10-11 @ 15:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0