Dansa med vapen

Har lagt mig ner för att klura ut var jag har mest ont ikväll haha. Har iallafall inte fys imorgon. Däremot så ska jag gå till skolan som blir en timme powerwalk. Imorgon ska vi få våra scores för the assessment piece. Vet inte hur jag känner inför det hehe. MEN Känner mig ganska duktig idag , för jag Tim och Robert städade hela lägenheten! Eftersom jag får besök imorgon så vill jag inte att det ska se ut som skit.
Här ser ni en bild från min skola coolt va (det är inte så märkvärdigt i IRl)
Hände en ganska kul sak i skolan idag. Vi pratade om olika danstekniker. Så sa våran lärare till oss svenskar , men det kanske är lättare för er europeer. För det är faktiskt så här , de som bor här tror inte att de är från Europa , de är ju från UK , men vad ligger UK i då ? haha vilka lirare , riktig koll på geografin alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0