Casual sunday

Idag har varit en sån där obetydlig dag som man aldrig kommer minnas, jag skrev en uppsats och drog till Tesco med Robert och Tim så åt vi tacos mums! Det var gott iallfall. Innan jag somnar måste jag gör en structured improvisation , hehe skitakul. I övrigt den här helgen har varit ganska random.
Här skådar man utsikten från mitt rum haha. Inget att hänga i julgranen kanske men ändå skapligt. Morgondagen kommer vara ganska tråkig har jag på känn , men det är ju kul att ha tråkigt. För tillfället håller jag på att kolla runt vilka skolor jag skulle kunna söka in till redan inför vårterminen, det finns faktiskt en chans att jag kanske slipper skottland ett helt år. Men jag försöker att inte hoppas för mycket haha.

Innan jag åkte över till Skottland igen så köpte jag med mig lite svenska tidningar , lite kul att läsa sådär. Hittade fram till sidorna där folk skriver in och frågar om "sex o sånt" i senaste numret av Solo och den tidningen ser jag som en tidning för folk över 16 iallafall. Så ser man den här frågan : Är det farligt att slicka någon i analen? Asså va ?! Nej du är bara sjukt vidrig och kanske blir magsjuk några timmar senare men farligt ?? haha Den här frågan var också en partykiller : Hur hårt kan man hålla i en snopp , kanske är en konstig fråga , är jag dum som undrar? HAHAH va ? Jadu testa hur hårt det går innan du får en reaktion och nej ingen fråga är ju för dum ! not. Den klockrenaste av alla : Jag har väldigt mycket hårväxt i underlivet , är det normalt? Det kan nog vara så att många har mycket hår men man kan ju alltid raka bort det , svaret på frågan är din hårväxt är nog helt normal , du däremot kanske borde söka psykisk hjälp!
Kakan behöver ett break

Kommentarer
Postat av: dalle

jaa du, va ska man säga.. finns folk med problem!! :O



känns bäst om du kmr från det där landet asap :P

2009-10-18 @ 21:30:58
Postat av: matilda

Ett typiskt uttalande från Kakan :D sånt tycker jag om, så det vill jag ha mer av! <3

2009-10-20 @ 03:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0