Höst Hets !

God måndag !
Jag känner mig väldigt trött för att vara måndag. Har bara hela veckan kvar hehe. Det känns som att jag har hamnat i en svacka. Det är mörkt när jag vaknar det är mörkt när jag kommer hem. Jag känner mig utbränd. Som att jag aldrig riktigt får vila ut och verkligen samla krafterna.
Har sjukt ont i ryggen just nu därför att jag håller på att träna på en dans som en i mina klass gör till mig. Den innehåller massa konstiga kullerbyttor och det känns i ryggen haha. Måste dessutom komma ihåg allt och det är inte det lättaste när hon ändrar den varje gång vi tränar.
Bara 1,5 månad till jul nu , jag kämpar in i det sista. Här är alla julpyntnigar redan i full rulle. Man känner julhetsen komma. Orka den.
Lyssnar på
Alejandro - Lady Gaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0