Draft: Nov. 1, 2009

Idag har jag gjort två försök att komma utanför tröskeln. Båda gångerna har vädergudarna pissat ner mig , väldigt kul. Har mycket kläder på tork nu.
Gårdagen blev till inget eftersom jag inväntar massa pengar från csn , fick jag lägga partyplanerna på hyllan. Partyplanerna ersattes med dans planer , gjorde nästan klart min koreografi så jag kan lära ut den imorgon. Inte så kul men det är skönt att ha den gjord!
Jag lovar att man om man vaknar här av att det regnar så kan det regna hela dagen tills man ska gå och lägga sig igen. Kan ju dock meddela att det är minst 12 grader här varje dag , det är det ju knappast i Sverige iallafall haha! finns bara en person som gör mig så glad som du ! Jag är så glad att jag träffade dig.
Idag blev mina björn-skor blöta! Det var inte kul. NU måste jag torka dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0