Autumn has entered

Kyla, löv, regn, dödslängtan, snor, våt-hund lukt, virus, NO THANKS !
Blää jag måste erkänna att hösten har hunnit ikapp oss även i Skottland nu. Känner mig ledsen och besviken över det haha. Måste sätta på mig tjugo lager kläder när jag går till skolan varje morgon för att inte frysa arslet av mig, men jag börjar ändå svettas med det eftersom jag tar en lång powerwalk till skolan.
Jag längtar som bara den till helgen ! Ska bli skönt med lite vila.
I skolan är allt sig likt. Jag kommer hem och är sjukt sliten varje dag. Börjar dock kännas hur stark jag börjar bli , typ i benen och i center (magen och lite till). Alltid något att man åtminstone känner något resultat av detta neverending slit hehe.
P.S
Lyssnar inte på någon låt just nu haha. Så tänkte bara säga att den äckliga bilden på mig här ovan bjuder jag på! Enjoy

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej söta människa , jag saknar dig

2010-01-12 @ 01:25:00
URL: http://alexandrahartzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0